Муассисаи давлатии таълимии "Коллеҷи тиббии ҷумҳуриявӣ"

ҶАЛАСАИ НАВБАТИИ НАЗДИ МУОВИНИ ДИРЕКТОР ОИД БА КОРҲОИ ТАЪЛИМИИ МДТ “КОЛЛЕҶИ ТИББИИ ҶУМҲУРИЯВӢ”

6 сентябри соли ҷорӣ бо дастуру супоришҳои бевоситаи роҳбари МДТ “Коллеҷи тиббии ҷумҳуриявӣ” н.и.т. Ашуриён Шаҳло Сайфуллозода ҷиҳати ҷонноксозии кор ва фаъолияти таълимӣ, назорати давомот ва сифати таҳсил ва тарғиби риояи қоидаҳои тартиботи дохилии муассиса махсусан миёни донишҷӯёни бахши аввал ҷаласаи навбатии назди муовини директор оид ба корҳои таълимии муассиса баргузор гашт. Дар кори ҷаласа сардори шуъбаи таълим, сардори шуъбаи назорати сифати таҳсилот ва мутахассисони шуъбаи таълим ширкат варзиданд.

Дар оғози ҷаласа муовини директор оид ба корҳои таълимӣ, н.и.т. Одилзода И.Ё. ба ҳозирин муроҷиат намуда, таъқид сохтанд, ки масоили риояи интизоми меҳнат ва қоидаҳои марбут ба вазифаҳои меҳнатии омӯзгорон дар мадди назари роҳбари муассиса қарор дошта, назорати иҷроиши саривақтӣ ва босифати онҳо ба зиммаи кормандони шуъбаи таълим вогузор шудааст. Ҳамчунин барои беҳтарсозии раванди таълим ва баланд бардоштани масъулият ва интизом дар шароити меҳнат тадбирҳои нав пешниҳод карда шуданд.

Ғайр аз ин, дар ҷаласа ба сифати таълим диққат дода шуд. Мутахассисони шӯъбаи таълимӣ усулу равишҳоеро, ки ба баланд бардоштани самаранокии раванди таълим мусоидат мекунанд, фаъолона муҳокима намуданд. Идеяҳо ва равишҳои навоварона пешниҳод шудаанд, ки ба донишҷӯён имкон медиҳанд, ки донишу малакаи беҳтар пайдо кунанд.

Яке аз нуқтаҳои асосие, ки дар ҷаласа ба миён гузошта шуд, инчунин зарурати беҳтар намудани системаи назорати сифат дар раванди таълим буд. Сардори шӯъбаи назорати сифати таҳсилот пешниҳодҳои худро оид ба такмили ин низом баён намуд.

Ҷаласа дар фазои созанда сурат гирифт, ки дар он ҳар як ширкаткунанда имкон дошт, ки андешаи худро баён кунад ва андешаҳои худро пешниҳод намояд. Хамаи мутахассисони шуъбаи таълим дар мубоҳиса фаъолона иштирок намуда, дар кор карда баромадани роҳу усулҳои нав ҳисса гузоштанд.

Ҷаласаи нақшавӣ бо муовини директор оид ба корҳои таълим дар рушди коллеҷи тиббӣ як қадами муҳим буд. Имкон дод, ки мушкилотҳои таъхирнопазир ошкор карда, роҳҳои ҳалли самарабахши онхо пайдо карда шаванд. Натиҷаи ин ҷаласа барои баланд бардоштани сифати таълим ва фароҳам овардани фазои мусоиди таълим барои донишҷӯён истифода мешавад.

Шарҳ додан

Суроғаи почтаи электронии шумо нашр карда намешавад.