Хабарҳо БАРГУЗОРИИ ШӮРОИ ИЛМӢ ДАР МДТ «КОЛЛЕҶИ ТИББИИ ҶУМҲУРИЯВӢ”: НАТИҶАҲО ВА ДУРНАМО Бо admin Охирин навсозӣ May 30, 2024 0 Пеш 1 то 17 саҳифа Баъдӣ Санаи 30 майи соли ҷорӣ таҳти дастури роҳбари МДТ “Коллеҷи тиббии ҷумҳуриявӣ” н.и.т. Ашуриён Шаҳло Сайфуллозода ва тибқи нақша дар бинои таълимии рақами дуюми муассиса Шӯрои навбатии илмӣ баргузор гардид. Дар чорабинӣ ҳисоботҳо оид ба фаъолияти сохтору шӯъбаҳои гуногуни коллеҷ шунида ва муҳокима гардида, масъалаҳои мубрами раванди таълим ва ташкили кори муассиса мавриди баррасӣ қарор гирифтанд. Шӯро таҳти раёсати муовини директор оид ба корҳои таълимӣ н.и.т. Одилзода И.Ё. гузаронида шуд. Дар қисмати аввали ҷаласа роҳбарони воҳидҳои сохторӣ оид ба корҳои анҷомдодашуда дар давоми давраи ҳисоботӣ маъруза пешниҳод намуданд. Дар маърузаҳо мавзуъҳои гуногун: аз ҷорӣ намудани барномаҳои нави таълимӣ, то ташкили тадқиқоти илмӣ ва алоқа бо муассисаҳои тиббии кишвар фаро гирифта шуданд. Дар бобати баланд бардоштани сифати раванди таълим ва васеъ намудани базаи моддию техникии коллеҷ пешравиҳои назаррас қайд карда шуданд. Дар баробари ин ҳама дастовардҳо як қатор мушкилотҳо низ, ки ҳалли фаврӣ талаб мекунанд, аз ҷумла нарасидани як қатор маводҳои таълимӣ, таҷҳизотҳои муосир ва кадрҳо низ таъкид карда шуданд. Яке аз масъалаҳои муҳиме, ки дар шӯро мавриди баррасӣ қарор гирифт, омодагӣ ба аттестатсияи давлатии дар пешистодаи хатмкунандагон буд. Муовини директор оид ба корҳои таълимӣ моҳияти ин марҳила ва зарурати омодагии ҳамаҷонибаи донишҷӯёнро таъкид карданд. Барои баланд бардоштани сифати омодагӣ ба имтиҳонҳо стратегия таҳия карда шуд: пурзӯр кардани назорат аз болои иҷрои онҳо, бо маслиҳатҳои иловагӣ ва маводи таълимӣ таъмин кардани донишҷӯён, инчунин гузаронидани имтиҳонҳои санҷишӣ барои ошкор ва бартараф кардани камбудиҳои имконпазир дар дониш. Масъалаи мубориза бо коррупсия низ дар муҳити таълимӣ дар рӯзномаи ҷаласа ҷои муҳимро ишғол кард. Иштирокчиёни шӯро зарурати фароҳам овардани шароитеро таъкид карданд, ки имкони фасодро истисно кунанд. Тадбирҳо оид ба пурзӯр кардани назорат аз болои имтиҳонҳо, ҷорӣ намудани системаҳои фаъолони беном барои гузориш додани ҳолатҳои коррупсионӣ, гузаронидани корҳои фаҳмондадиҳӣ байни донишҷӯён ва кормандони коллеҷ баррасӣ шуданд. Пешниҳодҳои мушаххас таҳия карда шуданд, ки асоси барномаи ҳамаҷонибаи мубориза бо фасодро ташкил медиҳанд. Ғайр аз ин, Шуро масъалаҳои аз нав дида баромадани маводҳои таълимиро муҳокима намуда, омӯзгорон зарурати навсозии барномаҳои таълимиро бо назардошти дастовардҳои навтарини соҳаи тиб ва талаботи бозори меҳнат қайд намуданд. Барои таҳлили нақшаҳои таълимӣ ва таҳлили тавсияҳо оид ба такмили онҳо гурӯҳи корӣ ташкил карда шудааст. Дар фарҷоми вохӯрӣ масъалаи омодагӣ ба таътили тобистонаи кормандон мавриди баррасӣ қарор гирифт. Барномаи чорабиниҳо тартиб дода шуд, ки ба истифодаи оқилонаи вақти таътил ва таъмини муттасили раванди таълим нигаронида шудааст. Иштироккунандагони Шурои илмӣ аҳамияти нигоҳ доштани таносуби байни меҳнат ва истироҳатро барои нигоҳ доштани ҳосилнокии баланди меҳнат ва ҳавасмандии коргарон қайд намуданд. Дар ҷамъбасти кори Шӯро, иштирокчиён омодагии худро барои кори пурсамар ва иҷрои тамоми вазифаҳои ба миён гузошташуда ҷиҳати баланд бардоштани сифати таълим ва таҳкими нуфузи муассисаи таълимии мо изҳор намуданд. 0 Мубодила кардан